Rádi vám poradíme: +420 774486231 | hracky@hralenka.cz
Jak nakupovat a objednat.
1. Zpracování a předání k dopravě.
nabízené výrobky označené "skladem" máme fyzicky skladem a po připsání úhrady na náš účet neprodleně balíme a následně předáváme k dopravě v pracovních dnech každodenně okolo cca 10:00 hod. Úhrady připsané do 8:00 hod. odesíláme ještě v ten den, jedná-li se o den pracovní a další úhrady v pracovní den následující. Doporučujeme při úhradě využívat bezplatných okamžitých plateb, které jsou připisovány na náš účet v řádu minut a můžeme tak ihned zpracovávat a připravovat na předání k dopravě.
V letním období 15.6. až 30.8. předáváme zásilky k dopravě 4 dny v týdnu a to pondělí až čtvrtek. Všechny expedice připadající na pátek, budou předané k dopravě v pondělí.
2. Nabídka a výběr zboží
na webu najdete v horní části vyhledávací pole (označené symbolem lupy, po zadání prvních tří písmen se v rolovacím poli zobrazí výrobky), dále odkazy na registraci, přihlášení (vhodné pro historii nákupů a předvypnění údajů v košíku,..) a vlasní košík pro zobrazení nakupovaných výrobků. V liště najdete kategorii produktů (po kliknutí se níže zobrazí nabízené výrobky a v levé části možnost filtrování výrobků dle požadavků, včetně upravení počtu zobrazených výrobků na stránce) i vše potřebné co je dobré vědět o nákupu a kontakty. Níže na úvodní stránce najdete výrobky, které doporučujeme a novinky v sortimentu. Na náhledech jednotlivých výrobků je uvedena aktuální dostupnost i možnost vložení přímo do košíku. Po kliknutí na náhled se zobrazí karta výrobku, kde najdete další obrázky (jsou-li k dispozici), celkovou specifikaci, také možnost vložení do košíku a odkazy pro doporučení známému, zaslání dotazu, potřebujete-li něco upřesnit i možnost tisku karty. Níže nabízíme alternativní a související zboží (máme-li k dispozici).
3. Objednávka
objednávku zahájíte kliknutím na ikonku košíku, ať v souhrnném výběru nebo na kartě výrobku, kde navíc můžete i zadat potřebný počet. Po kliku na ikonku košíku zvolte v zobrazeném informačním okně, zda chcete "Zavřít" a pokračovat v nákupu (můžete doplnit stejným způsobem další zboží), popř. PŘEJÍT DO KOŠÍKU. V okně najdete i chybějící Kč pro splnění dopravy zdarma a níže výpis výrobků, které doporučujeme dokoupit.
3.1 Košík
v košíku nejprve zkontrolujete zadané výrobky. Můžete změnit požadovaný počet, popř.odstranit položky z košíku. Chcete-li ještě doplnit do košíku, klikněte na Pokračovat v nákupu, máte-li vybráno pokračujte kliknutím na Přejít k dopravě a platbě.
3.2 Doprava a platba
- nejprve v horní části vyberte a označte způsob dopravy (výběr je podbarven šedou barvou). U možnosti ČR_zásilkovna-výdejny je potřebné kliknutím vybrat místo osobního odběru. V nabídce napište PSČ, popř. pište obec a pole se rozbalí s nabídkou poboček. Výběr učiníte kliknutím na řádek s požadovanou pobočkou. V pravé části se zobrazí detailní informace o této pobočce. Odsouhlasení provedete kliknutím na "Uložit a zavřít" v pravém dolním rohu. Výdejna se nyní zobrazuje u zvolené dopravy, samozřejmě i s tlačítkem a možností opravy na jinou.
- ve spodní části vyberte možnost Bankovním převodem na účet. Je to u nás jediná možnost úhrady. Změna platby na dobírku, popř. platbu při převzetí není možná. Je-li pro Vás platba převodem na účet (bankovnictvím, příkazem v bance, složenkou, složením na přepážce, ...) překážkou, prosím neobjednávejte. Proč? >>> Nechceme prolínat náklady na zpracování nepřevzatých zásilek na dobírku do cen, kdy se nám zdá nekorektní, aby se na úhradě těchto ztrát podíleli další zákazníci. Stejně tak nechceme započítávat poplatky spojené s platební bránou pro jednoduché provedení plateb na klik. Věříme, že zadání příkazu k převodu peněz není v dnešní době tolik náročné, navíc využití okamžitých plateb je u většiny bank bezplatné a nijak nezdržuje odeslání zásilek. Moc děkujeme za pochopení i za chvilku Vašeho času, který je potřebný pro vykonání převodu, popř. složení částky na náš účet.
- v pravé části vidíte výpis položek Vašeho nákupu. Pokud se rozhodnete ještě něco doplnit, využijte tlačítko nakonci v levé dolní části "Zpět do nákupního košíku". Máte-li výběr ukončen pokračujte tlačítkem "Přejít k doručovacím údajům.
3.3 Doručovací údaje
pokud nejste přihlášeni nabízíme možnost se přhlásit (načtou se údaje z Vašeho účtu) a registrovat se (po zašktnutí, Vám umožní zadat přihlašovací mail a heslo). Chcete-li nakupovat na firmu, je potřebné nejprve toto kliknutím označit (zpřístupní se pole Název firmy, IČ,DIČ). Nyní je potřeba vyplnit fakturační údaje (označené červenou hvězdičkou jsou povinné). Potřebujete-li dodat zásilku na jinou adresu, označte kliknutím a zadejte požadovanou adresu. V dolní části můžete napsat svou poznámku k objednávce. Poté kliknutím zaškrtnout souhlas či nesouhlas s nabízenými možnostmi. Pokud se rozhodnete změnit dopravu, použijte tlačítko Zpět k dopravě a platbě. Máte-li vše vyplněno a zkontrolováno potvrďte kliknutím na tlačítko Dokončit objednávku.
Další postup vyřízení objednávky :
- Obratem objednávku přijmeme a zašleme na mailovou adresu uvedenou v objednávce Potvrzení přijetí objednávky s přiděleným číslem, souhrnem nákupu a podkladů pro provedení bezhotovostní úhrady (č.účtu, variabilní symbol). Pokud neobdržíte obratem mail, prosím zkontrolujte spamovou poštu. Nemůžete-li najít, kontaktujte nás pro opravu mailové adresy.
- Zboží je zarezervováno a nyní čekáme na připsání částky na účet (max. 3 dny). Využívejte bezplatných okamžitých plateb, které jsou realizované v rámci minut, narozdíl od běžných příkazů, které jsou vykonávané v rámci dnů. Po připsání Vám odešleme mailem potvrzení úhrady. Objednávku zabalíme a vyexpedujeme co nejdříve, nejpozději během následujícího pracovního dne (přijde-li objednávka či platba po svozu zásilek dopravci), v období 15.6 až 30.8. jsou pracovny pondělí až čtvrtek. Při odeslání Vám zašleme informační mail s číslem zásilky, popř. jedná-li se o osobní odběr, zprávu o připravenosti k osobnímu vyzvednutí.
- Při převzetí zásilku zkontrolujte. Je-li nějak poškozena, nahlašte tuto skutečnost ihned při převzetí od dopravce a žádejte o zaznamenání do přepravního listu.
- Pro vyřízení vzniklých situací týkajících se dopravy, využijte kontaktního formuláře, kde zapište Váš požadavek (pochvala, přesměrování, kde je zásilka, poškození, ztráta, nepřišla, nespokojenost, stížnost).